Akciós mobilok

Az akciós termékek mindig is vonzóbbak a vásárlók számára, mint azok, amelyek nincsenek leárazva. Ez ugyanis szinte megválaszolja az embernek magában feltett kérdését, hogy vajon megéri-e megvásárolni azt a terméket. Az akciós mobilok az értékükből ugyanis nem vesztenek, így mégis kisebb az áruk. Tehát nem egy „lejárófélben” lévő termékről van szó, mint például sok esetben az élelmiszereknél.

Ekkor nem kell attól tartani, hogy a vásárló rosszabb minőségű árut kap, mint amilyent szeretne. Csupán az ára alacsonyabb az eredeti tarifákhoz képest. A forgalmazó bármikor úgy dönthet, hogy leárazza a termékeit. Természetesen ennek megvan az előzménye, vagyis például a boltok előre be kell jelentsék hivatalosan, hogy árcsökkentés lesz.

Az akciós termékeket ki szokták emelni a többi közül, hogy az emberek jól láthassák és ha úgy döntenek, akkor megvegyék. A telefonos webáruházakban általában külön fülön szerepelnek az akciós mobilok. Így nem kell az összes terméket átfésülni ahhoz, hogy rátalálhassanak a leárazottakra.